آسیب پذیری امنیتی بازی Call of duty


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1476
نویسنده : Arash

Call of Duty
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، محققان اعلام کردند بازی Call of duty: Modern warfare3 از نظر امنیتی بسیار آسیب پذیر است. اوراما و فرانته از مشاوران امنیتی شرکت Revuln در کنفرانس روز جمعه در سئول به این مطلب اشاره کردند.

این دو معتقد اند آسیب پذیری امنیتی به هکرها و سایر شرکتهای بازی ساز اجازه میدهد به راحتی به فن آوری بکار رفته در یک بازی دسترسی پیدا کنند و آن را سرقت نمایند. سرقت اطلاعات از جمله نگرانی های شرکتهایی است که با فن آوریهای کامپیوتری سر و کار دارند. اوراما بوسیله ویدیویی که در این کنفرانس نمایش داد نقص امنیتی بازی Call of duty: Modern warfare3 را اعلام کرد.

در این ویدیو تنها به یک نقص امنیتی اشاره شد و قرار است دو نقص دیگر این بازی در روز سه شنبه اعلام شود. همچنبن اوراما و فرانته اعلام کردند موتور گرافیکی Cryengine 3 که در ساخت بازیهای رایانه ای استفاده میشود نیز از نظر امنیتی دارای نقایصی شده است که این نقص هنگام بازی Nexuiz خود را نشان میدهد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: Call of Duty , امنیت , بازی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com